FC Cincinnati (MLS) APK voor Android

• APK status

Softonic-recensie

FC Cincinnati Mobiele App Overzicht

De FC Cincinnati (MLS) mobiele app is de officiële app van FC Cincinnati en biedt fans de nieuwste teaminhoud, waaronder nieuws, video's, foto's, statistieken en meer. Blijf verbonden met je favoriete club en krijg toegang tot functies zoals nieuws van FCCincinnati.com, spelerbiografieën, teamstatistieken en standen. Beheer eenvoudig je FC Cincinnati-tickets door je SeatGeek-account te koppelen. Ontvang live meldingen voor het laatste nieuws, wedstrijdupdates en spannende wedstrijden en promoties.

Met de FC Cincinnati-app kunnen fans het wedstrijdschema bekijken, tickets kopen en op de hoogte blijven van het laatste nieuws en informatie van de Orange and Blue. Functies zijn onder andere nieuws, video's en foto's van FCCincinnati.com, team- en spelerstatistieken, ticketbeheeropties en realtime meldingen voor teamupdates, wedstrijddetails en promoties.

Programma is beschikbaar in andere talen

Beoordelingen about FC Cincinnati (MLS)

Heeft u geprobeerd FC Cincinnati (MLS)? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.